پس از موفقیت در کمپین کیک استارتر، دو کمپانی Raiser Games و Protocol Games با عرضهی بازی Song of Horror تصمیم بر احیا نمودن ژانر وحشت کردند. حال این دو کمپانی اعلام کردهاند که عنوان خود را در تاریخ هفت خرداد 1400 بر روی پلتفرمهای پلیاستیشن و اکس باکس عرضه خواهد نمود. عرضهی این نسخه بر روی پلتفرمهای مذکور به بازیبازان اجازه میدهد که همان ماجراجویی را بر پلتفرم خود ادامه دهند.
با چه عنوانی طرف هستیم؟
در عنوان Song Of horror، بازی بازان به دنبال نویسندهای نامآشنا (در زمان خود) به نام سباستین پی.هاشر (Sebastian P.Husher) میگردند، مردی که بدون هیچ رد و اثری به همراه خانوادهی خود به کلی ناپدید شده است. با کنترل کردن یکی از 13 کاراکتر قابل بازی، شما به تجربهی این عنوان میپردازید. عنوانی ترسناک که در داستانی لاوکرافتی را روایت کرده و از دوربین سوم شخص استفاده میکند. در حین حال، این عنوان به دیگر آثار کلاسیک در ژانر وحشت نیز ادای احترام میکند
معاون تیم سازندهی این عنوان،کارلوس گروپلی (Carlos Grupeli) گفت:
ما از توجهی که از طرف بازی بازان پلتفرم رایانههای شخصی دریافت کردیم، بسیار خشنود و مفتخر هستیم، حال میخواهیم بازی بازان کنسول را به طرف خود بیاوریم و آنها را در این ماجرای خونین درگیر کنیم
او ادامه داد:
ژانر وحشت- بقا بر روی هر دو کنسول اکس باکس و پلیاستیشن تاریخچهی بسیاری غنی و قویای دارد و ما اطمینان داریم که این دو کنسول میزبانی مناسب برای بازی و محتوای ما هستند، چرا که در این دو پلتفرم مخاطبان زیادی داریم که ارزش ترس واقعی را درک میکنند.
عنوان Song Of horror، عنوانی است که پایه و اساس آن را ماجراجویی بدون مبارزه تشکیل میدهد. در این عنوان به جای فرار کردن و قایم شدن، بر روی دوری از آگاه کردن شخصیت منفی بازی تمرکز میکند. هوش مصنوعی دشمنان در این عنوان به طرزی طراحی شده است که با سبک و طریقهی بازی کردن شما تطابق پیدا کرده و به شما اجازه نمیدهد لحظهای احساس آرامش کنید.
ویژگیهای عنوان Song Of Horror:
- تجربهای پویا و زنده از عناوین وحشت و بقا، شخصیت منفی این عنوان که با نام The Presence شناخته میشود، موجودی اهریمنی و از دنیای تاریک است که توسط هوش مصنوعی پیشرفته کنترل شده و به اعمال و انتخابهای شما واکنش میدهد.
- با واکنشهایی که از طرف شخصیت منفی دریافت میکنید ترسی غیرقابل کنترل را تجربه خواهید کرد، این واکنشها به صورت غیرقابل پیشبینی و پویا هستند، به طرزی که تجربهی هر بازی باز با بازیباز دیگر متفاوت خواهد بود و با صحنههای از پیش نوشته شده در گیمپلی طرف نیستید
- داستان را از طریق زوایای دید متفاوت و شخصیتهای متفاوت تجربه کنید، هر شخصیتی بسته به دیدگاه خود از طریق متفاوتی سرنخها را بررسی میکند و این موضوع باعث میشود که هر شخصیتی به نتیجه و راهی متفاوت برسد
- تصمیمات و اعمال شخصیتهای حاضر در بازی در دنیای آن تاثیر میگذارند، برخی از آنها کما بیش با ماهیت اتفاقاتی که رخ داده است آشنا هستند و برخی دیگر در مقابله با اتفاقات ماورایی موثرتر عمل میکنند. اما همهی آنها درصورت اسیر شدن به دست The presence کشته میشوند و مرگ آنها به صورت دائمی خواهد بود. اگر شخصیتی بمیرد با شخصیتی دیگر به تحقیقات خود ادامه خواهید داد تا مرگ شخصیت قبلی بی اثر نباشد.
- مغازه عتیقه فروشی مرموز، یک صومعه فراموش شده، یک بیمارستان رهاشدهی مربوط به بیماران روحی و روانی… هر یک اماکن موجود در عنوان Song Of horror از عناوین کلاسیک و خاطرهانگیز موجود در این سبک الهام گرفته شده است. در این اماکن تسخیر شده، به دنبال سرنخ گشته و در حین تجربهی جو ترسناک و مرموز این عنوان، پازلهای چالش برانگیز آن را حل کنید
عنوان Song Of Horror در تاریخ هفت خرداد سال 1400 برای پلتفرمهای پلیاستیشن و اکسباکس منتشر خواهد شد