کارگردان بازی Elden Ring آقای هیدتاکا میازاکی (Hidetaka Miyazaki) درباره المانهای گیمپلی بازی مثل اسب سواری ، آب و هوا و مخفی کاری صحبت میکند.
مدت زیادی است که منتظر بازی Elden Ring هستیم ، و بالاخره پس از مدتها اطلاعاتی از بازی به ما نشان داده شد . آقای هیدتاکا میازاکی کارگردان بازی ، اطلاعات جدیدی از تمام ویژگیهای بازی اعم از آزادی عمل ، جهان بازی و آزادی عمل در آن در اختیار ما قرار داد. همچنین او توضیحاتی درمورد ویژگی فست تراول(Fast Travel) ، روند پیشرفت در بازی و سیستم ساخت و ساز(Crafting) ارائه داد. مصاحبه وی با وبسایت فامیتسو(Famitsu) :
با توجه به گفته های میازاکی ، تغییرات آب و هوایی به صورت ریل تایم (Real_Time) صورت میگیرد ، همچنین این اغییرات آب و هوایی روی روند پیشروی در مراحل تاثیر میگذارد
میازاکی : برای مثال اگر بازی در شب انجام شود ، شما و دشمنانتان هردو دید کمتری نسبت به محیط پیدا میکنید و به سختی برای هم قابل روئیت هستید ، همین امر باعث تغییر تجربه مبارزه و رویارویی با دشمنان میشود ، البته در باری مکان هایی وجود دارند که در شب بهتر دیده میشوند
همچنین علاوه بر قابلیت اسب سواری ( که در تریلر بازی نشان داده شد) بازیکنان میتوانند برای جاخالی دادن از حملات یا حتی حمله کردن با شدت بیشتر از قابلیت پرش استفاده کنند . Elden Ring دارای قابلیت مخفی کاری نیز هست ، شما میتوانید در بوته ها مخفی شوید و دشمنان را مخفیانه از پای درآورید ، میازاکی همچنین اشاره کرد که بازیکنان نمیتوانند در یخش چندنفره از قابلیت اسب سواری استفاده کنند و طول بازی را حدوداَ 30 ساعت تخمین زد.