جیسون شرایر در گزارش جدید خود گفته بازی The Last of Us Remake یک راهحل موقت برای مشکلات فعلی تیم توسعهدهنده ناتی داگ محسوب میشود.
چند روز پیش بود که به لطف گزارش جدید جیسون شرایر از بلومبرگ فهمیدیم که بازی The Last of Us Remake توسط ناتی داگ در دست توسعه قرار دارد. با این حال، سوالی که برای بسیاری پیش آمد و بارها آن را در ذهن خود تکرار کردند، این بود که اصلا چرا به چنین بازسازی نیاز است؟ این عنوان در سال 2013 منتشر و یک سال بعدتر ریمستر شد و اکنون هم دست کمی از بازیهای فعلی ندارد. پس چرا The Last of Us به یک بازسازی کامل نیازمند است؟
بهنظر میرسد دلیل انجام چنین کاری این است که در واقع ناتی داگ اصلا کار دیگری برای انجام دادن نداشته است! جیسون شرایر بهتازگی در پادکست اخیر MinnMax گفت که بسیاری از پروژههای ناتی داگ هنوز در مرحله پیشتولید هستند و بنابراین تصمیم گرفتند The Last of Us را کامل بازسازی کنند تا بخش زیادی از کارمندان استودیو مشغول کار شوند. علاوه بر این، آشنایی با سختافزار پلی استیشن 5 به بهانه این بازسازی هم انگیزه بیشتری به این استودیو برای رفتن به سراغ چنین کاری میداد.
هرچند که The Last of Us طرفداران و عاشقان زیادی دارد، اما بازخوردها نسبت به گزارشات بازسازی کامل آن چندان جالب نبوده است. حالا هم که فهمیدیم یکی از دلایل این بازسازی، عدم وجود پروژه در حال توسعه دیگری بوده، اشتیاق ما را نسبت به آن کمتر میکند.
شرایر همچنین در گزارش قبلی خود ذکر کرده بود که ناتی داگ روی یک بازی چندنفره هم کار میکند (که احتمالا بخش آنلاین The Last of Us: Part II است) اما چنین پروژهای نیازمند کل نیروی استودیو نبود.
در عین حال، نیل دراکمن که اخیرا به یکی از مدیران استودیوی ناتی داگ تبدیل شده، چندی پیش گفته بود آنها “چیزهای جالبی” در دست ساخت دارند. او همچنین گفته پروژه بزرگ بعدی ناتی داگ میتواند هرچه باشد؛ از The Last of Us: Part 3 گرفته تا یک آیپی کاملا جدید.