راههای متعدد و بیانتهایی برای شخصیسازی AC در بازی Armored Core VI: Fires of Rubicon وجود دارد و حتی اگر محدودیتهایی نظیر وزن قابل حمل و توان برقی AC را هم در نظر بگیریم، باز دست بازیکنان برای شخصیسازی Armored Coreهایشان حسابی باز گذاشته شده است. با اولین قسمت از راهنمای بازی آرمورد کور 6 با گیم پالت همراه باشید.
در این راهنمای بازی Armored Core VI: Fires of Rubicon (آرمورد کور 6) قصد داریم سه تا از بیلدهای مهم و بهدردبخور بازی را به شما پیشنهاد کنیم که هم در بخش کمپین داستانی و تکنفرهی بازی و هم در بخش چندنفره و PvP امتحان خودشان را پس دادهاند و برای غلبه به Armored Coreهای دیگر کاملاً قدرتمند هستند.
برای فواصل دور و میانی
- سر: HD-012 MELANDER C3
- هسته: BD-012 MELANDER C3
- دستها: AR-012 MELANDER C3
- پاها: LG-012 MELANDER C3
- اسلحهی دست راست: HG-003 COQUILLETT HANDGUN
- اسلحهی دست چپ: HG-003 COQUILLETT HANDGUN
- سلاح شانهی چپ: VE-60SNA STUN NEEDLE LAUNCHER
- سلاح شانهی راست: Vvc-703PM PLASMA MISSILE LAUNCHER
- بوستر: ALULA/21E
- سیستم هدفگیری خودکار: FCS-G2/P10SLT
- ژنراتور: DF-GN-06 MING-TANG
این Armored Core که بدنه و پایهی ارزان قیمتی دارد و کممصرف هم محسوب میشود، به کمک استفادهی همزمان از سلاح دستی HG-003 COQUILLETT HANDGUN توانایی بالایی در استگر (stagger) و گیج کردن ACهای دشمن دارد و به همین دلیل فرصت بهتری برای ضربه وارد کردن بهدست خواهید آورد. برای سلاحی که روی شانهی چپ AC خود قرار میدهید VE-60SNA STUN NEEDLE LAUNCHER انتخاب شده تا توانایی قفل کردن همزمان بر روی چند دشمن مختلف را داشته باشید و برای سلاح شانهی راست و ضربات مستقیم و قویتر از Vvc-703PM PLASMA MISSILE LAUNCHER و دامنه و تیررسی بالایش کمک بگیرید.
با استفاده از سیستم هدفگیری خودکار FCS-G2/P10SLT هم خیالتان از هدفگیریهای دورتر راحت میشود چون این FCS در اوایل بازی یکی از بهترین Long Range Assistها را ارائه کرده و مکمل بسیار خوبی برای سلاح VE-60SNA STUN NEEDLE LAUNCHER ای که روی شانهی چپ خود قرار دادید به حساب میآید.
برای تمام فواصل و محدودهها
- سر: HC-3000 WRECKER
- هسته: CC-3000 WRECKER
- دستها: AC-3000 WRECKER
- پاها: 2C-3000 WRECKER
- اسلحهی دست راست: VP-66LR LASER RIFLE
- اسلحهی دست چپ: HI-32: BU-TT/A PULSE BLADE
- سلاح شانهی چپ: Vvc-70PM PLASMA MISSILE LAUNCHER
- سلاح شانهی راست: EL-PW-01 TRUENO NEEDLE MISSILE LAUNCHER
- بوستر: ALULA/21E
- سیستم هدفگیری خودکار: FCS-G2/P10SLT
- ژنراتور: VP-20D
برای بدنه و دستها و پاهای AC در این بیلد سری The Wrecker به خاطر AP و توانایی دفاعی بسیار بالایش پیشنهاد شده است. علاوه بر قدرت تدافعی بالایی که این بیلد در بازی آرمورد کور 6 ارائه میدهد، از نظر تهاجمی هم حرفهای زیادی برای گفتن دارد. به کمک VP-66LR LASER RIFLE در دست راستتان، برای دشمنانی که در فواصل دورتری هستند تهدید قدرتمندی محسوب خواهید شد و با HI-32: BU-TT/A PULSE BLADE در دست چپ، برای دشمنان نزدیکتر هم ابزار مقابله دارید و هر دو دامنه را پوشش میدهید.
اگر اینها هم کافی نبود، موشکاندازی به نام Vvc-70PM PLASMA MISSILE LAUNCHER در شانهی چپ AC شما قرار میگیرد تا با مهمات فراوانش پوشش دفاعی خوبی را تضمین کرده و همراه با EL-PW-01 TRUENO NEEDLE MISSILE LAUNCHER که بر شانهی راست قرار دادهاید، توانایی تحمیل ضربات و آسیبهای چشمگیری به دشمنان دورتر داشته باشید.
در نهایت هم ژنراتور قدرتمند VP-20D فضای مناسبی برای ارتقای قطعات در اختیارتان قرار داده و جای رشد و پیشرفت زیادی دارد. به کمک این ژنراتور میتوانید قطعات فعلی AC خود را در ادامه و با قطعات بهتری که در بازی به دست خواهید آورد جایگزین کنید.
برای فواصل نزدیک و میانی
- سر: HD-012 MELANDER C3
- هسته: DF-BD-08 TIAN-QIANG
- دستها: DF-AR-08 TIAN-QIANG
- پاها: DF-LG-08 TIAN-QIANG
- اسلحهی دست راست: SG-026 HALDEMAN SHOTGUN
- اسلحهی دست چپ: SG-026 HALDEMAN SHOTGUN
- سلاح شانهی چپ: VP-60LCS LASER CANNON
- سلاح شانهی راست: VP-60LCS LASER CANNON
- بوستر: BUERZEL/21D
- سیستم هدفگیری خودکار: FCS-G2/P05
- ژنراتور: VP-20D
ترکیب سر HD-012 MELANDER C3 با بدنه و دستها و پاهای چینی TIAN-QIANG تعادل منطقی و خوبی برقرار میکند و جزو بیلدهای قابل اتکای بازی آرمورد کور 6 به حساب میآید. این بیلد برای افزایش شانس استگر و گیج کردن دشمنان هم یکی از قویترین سلاحهای بازی را به طور همزمان برای هر دو دست استفاده میکند و به کمک SG-026 HALDEMAN SHOTGUNهای دست راست و چپ AC، تقریباً از پس هر نبرد نزدیکی برخواهید آمد.
برای بوستر هم انتخاب اصلی BUERZEL/21D خواهد بود تا با افزایش قدرت مانور AC در محیط، یکی از منطقیترین گزینهها جهت جابجایی و جاخالی دادن را داشته باشید. علاوه بر بوستر، استفاده از سیستم FCS-G2/P05 در هدفگیریهای فواصل و محدودههای نزدیک و متوسط حسابی به کمک شما خواهد آمد و ترکیب مناسبی با شاتگانهای این AC محسوب میشود.
اگر در بازی آرمورد کور 6 به دنبال AC ای میگردید که به سرعت در محیط جابجا شود، قدرت مانور خوبی داشته باشد و در فواصل نزدیک و میانه رقیب خطرناکی به حساب آید، این بیلد دقیقاً همان AC ای که دنبالش هستید را تحویل میدهد. برای مبارزه در فواصل دورتر هم دو عدد VP-60LCS LASER CANNON بر روی شانهی راست و چپ AC قرار گرفته تا به آسانی از پس دشمنانی که فاصلهی خودشان را با AC شما حفظ میکنند برآمده و به آنها غلبه کنید.
مانند بیلد پیشنهادی قبلی، ژنراتور VP-20D باز به خاطر ظرفیت بالای انرژیای که تامین میکند، فرصت برای ارتقای AC با قطعات بهتر را فراهم کرده و با این ژنراتور نگرانیای در این مورد نخواهید داشت.
این بیلدهایی که در راهنمای بازی آرمورد کور 6 پیشنهاد شد تنها سه تا از هزاران بیلد مختلفی است که در این بازی میتوانید با ترکیب قطعات مختلف به آنها برسید. قطعاً هر بیلدی هم برای برطرف کردن نیاز مشخص و خاصی کاربرد دارد و هیچ بیلدی نمیتواند در همهی سناریوها و برای تمامی بازیکنان مناسب باشد. با این حال، اگر در انتخاب بیلد بهدردبخوری برای اوایل بازی آرمورد کور 6 به مشکل برخوردهاید و دنبال بیلدهای کاملتری میگردید، سه بیلدی که در این متن پیشنهاد شد گزینههای خوبی برای شروع محسوب میشوند.