هیدتاکا میازاکی، کارگردان و مدیر استودیوی From Software اطلاعاتی از عنوان مورد انتظار این استودیو یعنی بازی Elden Ring را به اشتراک گذاشت. برای جزئیات بیشتر با گیم پالت همراه باشید.
هیدتاکا میازاکی در مصاحبه خود به این نکته اشاره کرد که الدن رینگ پیشرفت چشم گیری نسبت به عناوین قبلی این استودیو خواهد داشت. همچنین وی اطلاعاتی را درباره جهان بازی Elden Ring فاش کرد که در ادامه مطلب این اطاعات را برای شما به اشتراک میگذاریم.
نقشه گسترده و جهان آزاد بازی الدن رینگ
بازیهای ساخته شده توسط استودیوی فرام سافتور طی سالهای اخیر، توجه زیادی را در میان طرفداران دنیای گیم و بازی بازان به خود جلب کرده است. هر کدام از عناوین این استودیو اتمسفر مخصوص به خود را دارند و حس تازهای به مخاطب منتقل میکنند. اما اثر جدیدی این استودیو بازی سازی قرار است حال و هوایی شبیه به سه گانه بازی دارک سولز داشته باشد.
باید به این نکته اشاره کرد که فقط اتمسفر بازی قرار است شبیه به این سه گانه باشد و جزییات بازی Elden Ring بسیار متفاوت خواهد بود. میازاکی در مصاحبهای که اخیرا با یک مجله معتبر داشته ادعا کرد که بازی الدن رینگ یک اثر شاهکار و نزدیک به ایده آلهای او است.
کارگردان بازی Elden Ring، آزادی عمل بازیکنان در جهان آزاد این بازی را دلیل بینظیر شدن این اثر دانست. در جهان الدن رینگ میتوانید به گشت و گذار بپردازید و مناطق جدید را کشف کنید. در حقیقت اگر قسمتی از نقشه بازی توجه شما را به خود جلب کرد میتوانید آزادانه در آن به جستجو بپردازید.
این آزادی عمل دلیل اصلی پیشرفت چشمگیر این بازی نسبت آثار گذشته استودیوی فرام سافتور است. این ویژگی درکنار مبارزات هیجان انگیز در میدانهای نبرد حماسی، باعث جذابیت هرچه بیشتر بازی برای بازبکنان میشود.
هیدتاکا میازاکی همچنین به این موضوع اشاره کرد که هیچ برنامهای برای تجربه بازی الدن رینگ ندارد. یکی از سیاستهای شخصی این کارگردان محبوب دنیای گیم، تجربه نکردن بازیهایی است که خود آنها را کارگردانی کرده است. میازاکی دلیل خود را اینگونه بیان میکند که در این صورت، هیچ یک از اکتشافات و تجربههایی که بازیکنان تازه وارد از بازی دارند را نخواهد داشت.