استودیوی توسعه دهندهی بازی Halo Infinite، اینداستریز 343 (343 Industries)، در طی یک ویدیو اعلام کرد که عنوان Halo Infinite در زمان انتشار شامل هیچ بخش داستانی آنلاین یا چند نفره و یا حالت Forge نخواهد بود.
Halo Infinite در زمان انتشار شامل هیچ بخش داستانی آنلاینی نخواهد بود
استودیوی 343 Industries طی ویدیویی در مورد بهروزرسانیهای این عنوان، اعلام کرد که بازی Halo Infinite در زمان انتشار حالتهایی نظیر campaign cooperative play و یا Forge نخواهد داشت.
جوزف استاتن (Joseph Staten)، سرپرست خلاق تیم نویسندگان بازی Halo Infinite که به عنوان نویسنده در توسعهی عنوان Halo Reach نیز نقش داشته است، گفت که چالشهای جدیدی که به دلیل همهگیری ناگهانی کروناویروس ظاهر شدند تاثیر بسزایی بر روی روند توسعهی این بازی گذاشتند. همین مورد باعث شده است که تیم توسعه مجبور شود تا چندین ویژگی مختلف را از عنوان Halo Infinite کنار بگذارد و در همین راستا، ویژگیهایی نظیر حالت انجام چند نفرهی بخش داستانی بازی و همچنین حالت Forge از این اثر حذف شدهاند.
استاتن در همین رابطه گفت:
متاسفانه، هنگامی که ما تیم توسعهی بازی را به دلیل کروناویروس دورکاری کردیم، مجبور شدیم تا زمان بیشتری برای ساخت بازی درخواست نماییم. علاوه بر این، هدف اصلی تیم توسعه، ساخت یک عنوان به شدت با کیفیت است. به همین خاطر از آنجایی که نیاز بود تا از کیفیت این عنوان مطمئن شویم، مجبور شدیم تا انتخابی سخت کنیم و انتشار حالت انجام چند نفرهی بخش داستانی بازی و Forge را برای این بازی حداقل تا مدتی به تاخیر بیاندازیم.
خوشبختانه، این بدان معنا نیست که این ویژگیها هرگز در آینده برای این بازی عرضه نخواهند شد. استاتن به طور خاص Halo Infinite را یک عنوان Live Service نامید و گفت که بدون شک با گذشت زمان محتوای جدیدی برای این بازی معرفی و عرضه خواهد شد. وی همچنین تصریح کرد که 343 اینداستریز در حال حاضر یک نقشهی راه و برنامهی کامل برای عنوان Halo Infinite دارد.
بله، برخی از کارها و اهداف ما برای این عنوان هست که متاسفانه نمیتوانیم به موقع آنها را تحویل دهیم، اما میدانید که این عنوان یک بازی Live Service است.خبر خوب این است که ما دارای یک نقشهی راه و برنامه ریزی کامل یکساله برای انتشار محتواهای این عنوان هستیم. در حال حاضر بر روی ساخت یک عنوان بدون مشکل و با کیفیت کار میکنیم. در نهایت باید بگویم که بله، ممکن است برخی از ویژگیهای این بازی در همان زمان انتشار در دسترس قرار نگیرند، اما این بخشی از سفر عنوان Halo Infinite است که با علاقمندان این اثر آن را طی خواهیم نمود.
استاتن در ادامه تاکید کرد که بزرگترین دلیل تاخیر در انتشار حالتهای انجام چند نفرهی بخش داستانی و Forge برای این عنوان به دلیل برهم نزدن تمرکز تیم توسعه است چرا که آنها متعهد هستند تا عنوانی با کیفیت را عرضه نمایند.
اولویت اول ما بدون شک کیفیت است. تیم توسعهی ما قصد دارد تا از این مورد مطمئن باشد که زمانی که این عنوان را ارسال میکند هیچ مشکل و نقصی در این رویه وجود نداشته باشد و باید مطمئن شوند که بازی در زمینهی همان ویژگیهایی هم که دارد کامل و بدون نقص عمل میکند. حالتهای انجام چند نفرهی بخش داستانی و Forge متاسفانه آماده نبودند و استودیو قصد ارائهی یک ویژگی ناقص را ندارد. بنابراین، تصمیم گرفتیم تا زمان انتشار این موارد را کمی به تعویق بیاندازیم و سپس زمانی که آنها آمداهی انتشار شدند، به دست مخاطبان برسانیم.
به طور خاص، استاتن گفت که تیم توسعهی بازی به دنبال انتشار حالت انجام چند نفرهی بخش داستانی در فصل 2 عنوان Halo Infinite است، در حالی که در فصل 3 بازی حالت Forge را معرفی خواهند کرد.
با این همه، علیرغم مشکلات و گزارشات مختلف از نقص عملکرد این عنوان بر روی کنسولهای قدیمی، استودیوی 343 اینداستریز همچنان مصمم است که بازی Halo Infinite را طی فصل تعطیلات سال جاری میلادی برای پلتفرمهای رایانههای شخصی، ایکسباکس وان، ایکسباکس سری ایکس و سری اس عرضه کند. لازم به ذکر است که هر زمان که بازی منتشر شد، حالت چند نفرهی آن نیز به صورت رایگان در دسترس قرار خواهد گرفت و بر روی سرویس ایکسباکس گیم پس (Xbox Game Pass) نیز در دسترس خواهد بود.
نظر شما در رابطه با این عنوان مورد انتظار چیست؟ به نظرتان بازی Halo Infinite موفق خواهد شد تا به اثری ماندگار تبدیل شود یا خیر؟ نظرات خود را در این زمینه با ما به اشتراک بگذارید.