توسعه دهندگان سابق عناوینی نظیر بازی The Last of Us، بازی God of War، بازی Destiny، بازی Call of Duty: Modern Warfare و چند عنوان دیگر، با تاسیس استودیو That’s No Moon، قصد توسعه یک عنوان اکشن ماجراجویی سوم شخص تکنفره با سرمایه 100 میلیون دلاری را دارند.
استودیو بازیسازی That’s No Moon تاسیس شد
اخیراً توسعهدهندگان بازیهایی نظیر The Last of Us ،Call of Duty: Modern Warfare ،God of War و Destiny در کنار یکدیگر جمع شده و استودیوی جدیدی با نام That’s No Moon را تشکیل دادهاند. این استودیوی AAA جدید یک سرمایهی بزرگ ۱۰۰ میلیون دلاری را دریافت کرده و هماکنون در حال ساخت یک بازی اکشن ماجراجویی تکنفره است.
همانطور که گفته شد، That’s No Moon توسط توسعهدهندگان باتجربه و کهنهکار صنعت بازیهای ویدیویی تشکیل شده است. بنیانگذاران این استودیوی مستقل شامل افرادی مانند مایکل مامباور (Michael Mumbauer)، تیلور کوروساکی (Taylor Kurosaki)، تینا کوالسکی (Tina Kowalewski) و نیک کوکونلوس (Nick Kokonelos) میشوند.
هنوز اطلاعات چندان زیادی از اهداف این استودیو منتشر نشده است، اما اولین بازی این استودیو یک عنوان اکشن ماجراجویی سوم شخص جاه طلبانه است که در زمینه گیم پلی و روایت داستان پیشتاز خواهد بود. تیلور کوروساکی (Taylor Kurosaki) به عنوان کارگران ایده پرداز، و جیکوب مینکوف (Jakob Minkoff) به عنوان کارگردان بازی روی این عنوان کار خواهند کرد. این دو نفر در گذشته روی ساخت بازی Call of Duty: Modern Warfare و بازی The Last of Us در استودیوهای Infinity Ward و ناتی داگ همکار بودهاند.
مامباور که سابقهی رهبری تیم Visual Arts Group پلیاستیشن را در کارنامه دارد، مدیر ارشد اجرایی That’s No Moon خواهد بود. علاوه بر مامباور، تعداد زیادی از توسعهدهندگان ارشد این استودیو نیز در گذشته در استودیوهای پلیاستیشن کار کردهاند. طبق اعلام رسمی این کمپانی، دیگر اعضای استودیو را افراد سابق استودیوهای سازنده بازی Fortnite، بازی God of War، بازی The Last of Us Part 2، بازی Uncharted 4: A Thief’s End، بازی Destiny و عناوین بزرگ دیگر تشکیل دادهاند.
اسمایلگیت (Smilegate)، خالق سری Crossfire، یکی از شرکای That’s No Moon بوده و ۱۰۰ میلیون دلار سرمایه در اختیار این استودیو قرار داده است. این ناشر میگوید که هدف از همکاری با That’s No Moon، ساخت تجربههایی است که بتوانند حس همزاد پنداری را القاء کرده و ارتباطات شخصی عمیقی را با بازیبازان سراسر دنیا برقرار کنند.
نکته جالب توجه در معرفی استودیو That’s No Moon، تمرکز این استودیو روی اشتراک بازی، فیلم و سریال است. مشخص نیست چنین جملهای صرفا یک شعار فلسفی است یا اینکه در آینده شاهد پروژههای سینمایی استودیو مذکور هم خواهیم بود. این استودیو که در شهر سن دیگو بنا شده است، قصد دارد تا پایان سال 2022 تعداد افراد تیم خود را به 100 نفر افزایش دهد. اینطور که به نظر میرسد، باید منتظر اخبار هیجان انگیزی از بازی در دست ساخت این استودیو باشیم.
نظر شما در مورد این استودیو چیست؟ به نظرتان بازی در دست ساخت آنها چگونه و با چه ویژگیهایی خواهد بود؟ شما دوست دارید تا چه بازی از این تیم خلاق ببینید؟ نظرات خود را در این زمینه با ما به اشتراک بگذارید.