توسعه دهندگان استودیوی توسعه دهندهی بازی مورد انتظار Halo Infinite، استودیوی 343 اینداستریز (343 Industries)، از دلایل عدم نمایش گیمپلی بخش داستانی این بازی میگویند.
علت عدم نمایش گیمپلی از بخش داستانی Halo Infinite از زبان سازندگان
بیش از یک سال از نمایش آخرین گیمپلی از بخش داستانی بازی مورد انتظار Halo Infinite میگذرد. البته در آن زمان که اولین تریلر از گیمپلی بازی منتشر شد، اصلا خوب به نظر نمیرسید و به همین دلیل 343 اینداستریز مجبور شد تا برای افزایش کیفیت بازی انتشار آن را به تاخیر بیاندازد تا فرصت بیشتری برای کار بر روی آن داشته باشند.
با این همه، هر چه زمان بیشتری میگذرد بازیبازان بیشتر از قبل نگران بخش داستانی Halo Infinite میشوند چراکه نه تنها گیمپلی خاصی از بخش داستانی آن به نمایش درنیامده بلکه حتی دربارهی آن نیز خیلی صحبت نشده است و همین باعث نگرانی بسیاری از عدم کیفیت بخش داستانی بازی شده است.
جوزف استاتن (Joseph Staten)، سرپرست و کارگردان خلاق Halo Infinite، اخیرا به صورت کامل اطمینان داده است که گیمپلی کمپین و بخش داستانی بازی قبل از انتشار رسمی آن نشان داده خواهد شد، اما تیم توسعهی بازی در حال حاضر بر روی رفع باگ و پولیش کردن نهایی بازی قبل از انتشار تمرکز کرده است. در آخرین بهروزرسانی وبلاگ Halo Waypoint، استاتن در مورد این موضوع کمی بیشتر توضیح داد.
از جهات مختلف، پولیش کردن و آماده سازی نهایی یک بازی مانند آخرین مرحلهی فرود هواپیما است. در حقیقت کل تیم توسعهی بازی در حال حاضر در نقش کاپیتان این هواپیماست و ما در مرحلهی حساس پرواز Halo Infinite هستیم! بنابراین برای جلوگیری از حواس پرتی و عدم تمرکز که ممکن است باعث سقوط بازی شود، تنها بر وظایف مهم ماموریت خطیر خود تمرکز کردهایم.
برای کمپین داستانی بازی، این بدان معناست که حداکثر تلاش خود را برای اطمینان از ارائهی یک تجربهی یکپارچه و گسترده و پر از ماجراجویی عالی انجام دهیم و تا حدی که ممکن است تلاش خواهیم کرد تا شما را از تجربهی این بازی در 8 دسامبر شگفت زده کنیم. در حقیقت باید بگویم ساخت تریلرهایی از بخش داستانی بازی و یا ارائهی یک گیمپلی قوی از داستان این عنوان نه تنها وقت بسیار زیادی از تیم را میگیرد، بلکه باعث عدم تمرکز و به هم ریختگی برنامه ریزی استودیو نیز خواهد شد.
با این حال، وی در ادامه گفت که در حال حاضر در میانهی تست مراحل داستانی بازی قرار دارد و نکات جالبی را از این عنوان و سیستمهای آن به اشتراک گذاشت.
من قصد دارم تا دوباره به صورت 100 درصد این عنوان را تجربه کنم. این به این معنی است که باید تمام ماموریتهای اولیه و ثانویه بازی را با تمام چالشهایش تکمیل کنم و تمام کالاهای مختلف و آیتمهای قابل جمع آوری بازی را پیدا کنم. در واقع من چندین بار کمپین داستانی Infinite را بازی کردهام. اما هر بار که این کار را انجام میدهم، همیشه چیز جدیدی پیدا میکنم که روی Zeta Halo قرار گرفته است و از چشم من پنهان مانده بود.
گاهی اوقات در نقشهی بازی با مناطقی روبرو خواهید شد که فکر میکنید چیز بسیار خاصی در خود دارد، اما در نهایت میبینید که اینگونه نبوده است. البته برعکس این هم ممکن است. برای مثال ممکن است که وارد یک اردوگاه نظامی خالی شوید و همه جا را خوب بگردید و کسی را پیدا نکنید، اما به محض خروج از آنجا ببینید که برایتان تله گذاشته بودند و به این راحتیها نمیتوانید از دست دشمنانتان فرار کنید.
استاتن در پایان گفت که توسعه دهندگان 343 اینداستریز بسیار مشتاق هستند تا آنچه را که به خوبی توسعه دادهاند از طریق تریلرها و گیمپلیهای متعدد با شما به اشراک بگذارند، اما اول از همه لازم است تا با موفقیت توسعهی کامل بازی Halo Infinite را به پایان برسانند.
عنوان Halo Infinite در تاریخ ۸ دسامبر (۱۷ آذر) برای ایکسباکس وان، ایکسباکس سری ایکس/اس و رایانههای شخصی عرضه میشود.
نظر شما در مورد این بازی چیست؟ به نظرتان عنوان Halo Infinite بازی موفقی خواهد شد یا خیر؟ نظرات خود را در این زمینه با ما به اشتراک بگذارید.